Manpower

Evaluaciones de Manpower

Mostrando las 20.146 evaluaciones

Procesos Aprendizaje, Experiencia Profesional

Una organización donde se aprendió mucho... La organización te forja a ser un profesional en talento humano basados en la productividad laboral. A conocer de cerca cada subsistemas del ámbito del talento humano. Muy buena organización

Pros

Gestión del Conocimiento, Gestión del Aprendizaje

Stres ve mecburen çalışma

4 yıl maaşa zam yapmadılar. Baktılar asgari ücrette yakın oldu arttırdılar. Asgari ücretten biraz fazla yaptılar. Kiralar yüzünden kendi şehrinde çalışmayanlar da istifa etmeye başladı zaten. Yıl başımı bekliyorlar.

Pros

Yok

Contras

Çok

Poco interés por el bienestar de los empleados

Hay despidos masivos semanales sin justa causa, no brindan herramientas pero exigen resultados, el ambiente laboral es estresante te sientes más un número que una persona, el liderazgo no presta ningún tipo de apoyo onda soluciones a los problemas. No hay estabilidad dentro de la empresa, los proyectos salvó muy pocas excepcionea ponen métricas irreales de alcanzar

Pros

Hibrido

Contras

nul secretaire devrais bosser chez poile emploi

nul secretaire pas aimable et icompetante comme pole emploi

Pros

turlutte

Contras

chef stressant

Human and stimulating atmosphere

There are many open spaces but also sales rooms to isolate yourself.The setting is modern and warm.There are parking facilities, coffee, vending machines, fridge, microwave, etc.There are also 1 to 2 days of homeworking

good place to work

Nice experience, good place to work . I learned new skills and improved my knowledge in costumer service . Good colleagues. It was a bit stressful sometimes but we had a lot of management support

Cameras on at all times, keep yourself in busy/active status

This is a typical RPO company. Put people in positions and move on to the next. You will definitely feel like a number and not a person. You will be extremely busy and will need to account for everything in your day, so take extensive notes on your day-to-day activities.

Pros

Pay

Contras

Turn over is extremely high, not treated like a person.

Fast Paste

The factories they place you in are very hard work. You don't get paid enough. The only good thing about Manpower is the weekly pay checks. I like how they have direct deposit.

Ras

Il n'y a rien de particulier à signaler. Une bonne boîte d'interim

Decent place to work

The company is decent for a temp job depending on what job you get. But if you need work they’ll usually find some. As far as stability it be a lot better.

El peor Outsourcing

Es realmente el peor outsourcing que te puede contratar, si de por si eso ya está prohibido en méxico y ellos siguen operando, no ven por su personal, tu siempre tienes la culpa de todo y jamás te respaldan. Es terrible.

Pros

Contras

Todos los posibles, todo es malo

Muito desorganizada poderia ser bem melhor mas parece que não tem interesse por parte da direcção e supervisão

Cordialidad y profesionalismo

Trabaje en Manpower para Pepsi,ningún problema,el sueldo a tiempo,me sirvió de referencia Parra trabajos posteriores

Productive and fun

They helped me gain control of my life again, they’re incredibly supportive and work with you on your needs so you can have the work-life balance you need!

Poste manpower kiva

Tout était très très bien.... sauf la rémunération 😉

Ok but you are sitting in front of a computer all day

This is a Staffing company. They hold contracts for several businesses. They have a college tution program that pays for a bachelors degree. As long as you stay employed with them, school is covered.

Ok

Stipendi sempre puntuali, formazione gratuita ma esaustiva, contratto a chiamata permette di organizzarsi

Pros

busta paga il 15 del mese, buoni pasto

Contras

paga esigua

Buona

Buona agenzia per il lavoro. Aiuta a trovare lavoro

Environnement de travail agréable

Une très belle expérience professionnelle.Bonne esprit de groupe

Lol

Pro: friendly staff, flexible hours depending on your manager, assisting customersCon: poor management, schedule changes, low pay, no consistency in work assignments

Good

I haven’t worked here long but I can say this is a great place to work the management is very helpful and understanding and helped me with getting my friend on board same schedule

Haz una pregunta sobre cómo es trabajar o entrevistarse en Manpower. Nuestra comunidad de usuarios te ayudará con tus dudas.Haz una pregunta

3,2 de 5 estrellas en Estabilidad laboral/Desarrollo profesional
3,5 de 5 estrellas en Gerencia